1. Opći uvjeti
Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i međunarodnim uvjetima za e-poslovanje. Internet trgovinom Natural Living by Roso d.o.o. (u nastavku: ˝online˝ ) upravlja Natural Living by Roso d.o.o., pružatelj usluge elektronskog poslovanja (u nastavku: ˝ Trgovac˝).
Podaci o pružatelju usluge elektronskog poslovanja:
Natural Living by Roso d.o.o. , Trakače 15 , 21300 Makarska
Matični broj: 01131567
Porezni broj: 50044422970
Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka povezani su s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna osoba i da ima potpunu poslovnu sposobnost. Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.
Kupnjom ili registracijom na Natural Living by Roso novosti potrošač potvrđuje da dozvoljava da Trgovac pohranjuje, obrađuje i koristi osobne podatke posredovane preko web obrasca prilikom registracije ili upisom podataka prilikom kupnje u slijedeće svrhe: promociju prodajnog asortimana, pružanje usluga, telefonske pozive, slanje SMS poruka i e-maila, pozivanje na različite organizirane događaje, anketiranje, segmentaciju klijenata, statističke obrade podataka.
Ovi Opći uvjeti poslovanja definiraju poslovanje internetske trgovine, prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između Trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.
2. Pristup informacijama
Trgovac se obvezuje, da će korisniku uvijek biti na raspolaganju:
• podaci o identitetu poduzeća (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
• podaci o kontaktu, koji korisniku omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju s Trgovcem (e-mail adresa, telefon,);
• informacije o bitnim karakteristikama proizvoda, odnosno, uslugama iz ponuda web trgovine, uključujući i poslije-prodajne usluge i jamstva.
• informacije o dostupnosti proizvoda odnosno uslugama internet trgovine.
• način i uvjeti dostave proizvoda, odnosno, izvršenje usluga, osobito mjesto i rok dostave;
• informacije o načinu plaćanja;
• informacije o roku trajanja ponuda iz internet trgovine;
• informacije o razdoblju (roku) u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustanak;
• informacije o mogućnosti vraćanja proizvoda, te o tome koliki je trošak korisnika kada vraća proizvod;
• informacije o postupku s pritužbama korisnika, te podaci o kontaktnoj osobi Trgovca zaduženoj za odnose i komunikaciju s korisnicima.
3. Ponuda proizvoda, rok dostave i preuzimanje proizvoda
Ponuda proizvoda na internet stranici, se zbog prirode poslovanja preko interneta često mijenja i ažurira. Zbog toga može doći do pogrešaka. Molimo vas da nas o njima obavijestite putem maila prodaja@natural-living.hr ili nas nazovite na kontakt telefon 021 679 891.Pokušat ćemo problem riješiti u što kraćem roku.
3.1. Akcije i popusti
Popusti se mogu u određenim primjerima i zbrajati. Kuponi ugodnosti (popust ili besplatna dostava) na cijelu narudžbu vrijede i u primjeru kada je u košaricu dodan već snižen proizvod.
3.2. Rok dostave
Rok dostave proizvoda, koji su na zalihama, u pravilu će stići na kućnu adresu u roku od 2-5 radnih dana , ukoliko nije označeno drugačije na proizvodu .
3.3 Preuzimanje proizvoda
Korisnik može nakon zaključene narudžbe preuzeti proizvod na navedenu adresu. Proizvod dostavlja Hrvatska Pošta na kućnu adresu.
Cijena dostave za narudžbe u vrijednosti ispod 500 kn (66,36€) se obračunava po težini , a za narudžbe u iznosu od 500 kn (66,36€) ili više dostava je potpuno besplatna.
4. Načini plaćanja
Natural Living by Roso d.o.o. nudi sljedeće načine plaćanja narudžbi proizvoda iz internetne trgovine:
• s kreditnim karticama Visa, Mastercard , Maestro , Diners
5. Cijene
Online cijena vrijedi za sve korisnike internet trgovine Trgovca.
Sve cijene na internet trgovini su navedene u eurima i uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Cijene ne sadrže troškove dostave. Cijene vrijede samo za elektronsku narudžbu proizvoda putem internet trgovine.
Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena promijenila tijekom obrade narudžbe, Trgovac će:
• obavijestiti korisnika (kupca) o novim cijenama. U tom slučaju, korisnik (kupac) ima mogućnost promijeniti svoju narudžbu, djelomično je ili potpuno otkazati, ili potvrditi narudžbu po novim cijenama, sve bez dodatnih troškova: odnosno,
• korisniku (kupcu) omogućiti odustajanje od kupnje te mu istodobno ponuditi rješenje koji će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.
6. Postupak kupnje
Kada je narudžba primljena, odlazi u postupak obrade. Trgovac putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba zaprimljena. Trgovac po primitku narudžbe, provjerava dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrdi ili s razlogom odbaci. Trgovac može, kako bi provjerio podatke i jamčio točnost isporuke, telefonskim putem kontaktirati korisnika (kupca), putem broja koji je korisnik (kupac) upisao kao kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena, Trgovac korisnika (kupca) putem e- maila obavještava o vremenu dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između korisnika (kupca) i Trgovca, je u ovoj fazi dogovoren (pogledaj točku 7).
7. Kupoprodajni ugovor
Trgovac korisniku koji kupi proizvod iz internet trgovine izdaje račun u pisanom obliku, s rasčlanjenim troškovima i pojašnjenjem o pravu otkazivanja kupnje proizvoda i njegovog povrata ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor sačuvan je u elektronskom obliku u računalu Trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor je napisan na hrvatskom jeziku. Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) je završen u trenutku kada Trgovac potvrdi narudžbu. Od tog trenutka su sve cijene i drugi uvjeti kupnje fiksni i odnose se na obje strane, Trgovca i korisnika (kupca).
8. Pravo odustajanja od kupnje i vraćanja proizvoda
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72, st.1, kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od dana primitka proizvoda.
Ukoliko se kupac odluči na jednostrani raskid ugovora, o svojoj odluci je dužan obavijestiti prodavatelja pisanim putem, u navedenom roku, te sam snositi trošak povrata proizvoda prodavatelju.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.
Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave Trgovcu.
Kupljene proizvode potrebno je vratiti Trgovcu najkasnije u roku 30 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju kupoprodajnog ugovora. Trgovca možete obavijestiti o namijeni vraćanja proizvoda putem e-maila prodaja@natural-living.hr ili telefonski pozivom na broj telefona: 021 679 891. Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini osim ako su proizvodi uništeni, bez ambalaže ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket kojim su stigli proizvodi do korisnika (kupca) fizički oštećen, u njemu nedostaje sadržaj i paket je otvoren, korisnik (kupac) treba započeti postupak reklamacije. Proizvodi koje kupac želi reklamirati može vratiti tako da ih pošalje prodavatelju na adresu dostavne službe koju je odabrao za dostavu. Pakete možete vratiti na adresu: Natural Living by Roso d.o.o., Trakače 15 , 21300 Makarska .
Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili poklon bon, ali se mogući promocijski popusti korisniku (kupcu) ne vraćaju. Iznos se korisniku (kupcu) vraćaju na njegov transakcijski račun . Trgovac se obvezuje da će uočenu pogrešku riješiti u najkraćem mogućem roku. Korisnik (kupac) o primijećenoj grešci može obavijestit Trgovca putem elektronske pošte prodaja@natural-living.hr . Ako je zbog nastale pogreške došlo do nepotrebnih troškova, Trgovac se obvezuje da će pokušati podmiriti troškove najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja obavijesti o nastaloj grešci.
9. Dostava
Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku. Partner za dostavu je hrvatska pošta . Trgovac ima pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će ona učinkovitije izvršavati dostavu.
10. Sigurnost djece
Trgovac u internet trgovini ne preuzima narudžbu od osoba za koje zna ili sumnja da su djeca i osobe mlađe od 18 godina. Trgovac ne nudi u internet trgovini dostup do proizvoda koji su štetni za djecu.
1. Trgovac bez pismene dozvole roditelja ili skrbnika neće spremati nikakve osobne podatke od djece ili trećih osoba osim ako nisu dobiveni od roditelja ili skrbnika.
2. Svaka komunikacija s djecom biti će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati njihovo povjerenje i nedostatak iskustva.
11. Politika privatnosti
Natural Living by Roso d.o.o. cijeni vašu privatnost i zato su vaši podaci kod nas uvijek pažljivo zaštićeni.
Sve posredovane informacije su zaštićene od pristupa treće strane, što vam osigurava bezbrižno i nesmetano poslovanje s pružateljem usluga.
Ova pravila o privatnosti mogu se izmijeniti ili dopuniti u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave ili obavijesti. Korištenjem ove web stranice nakon izmijene ili ažuriranja korisnik potvrđuje da je suglasan s izmjenama i dopunama.
Zaštita vaših osobnih podataka znači:
• Nikada nećemo zlouporabiti vaše osobne podatke na bilo koji način.
• Vaš kontakt i osobne podatke nećemo nikada dati bilo kojoj trećoj strani.
• Vaš kontakt i osobni podaci mogu se otkriti trećoj strani samo uz vašu dozvolu.
• Nećemo vam slati e-mailove na koje se niste registrirali.
• Bilo kada se možete brzo i lako odjaviti iz bilo koje od naših e-mail lista.
Sve naše online aktivnosti su u skladu s europskim zakonodavstvom (EU Directive 95/46/EC, 2002/58/EC i Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) i nacionalnim zakonodavstvom Republike Hrvatske (Zakon o zaštiti osobnih podataka, Zakon o elektroničkom poslovanju, itd.). Rukovanje informacijama koje davatelj dobiva o vama kada posjetite i koristite našu internet stranicu, podliježe politici privatnosti.
Prikupljanje i obrada osobnih podataka
Osobni podaci su informacije koje vas identificiraju kao pojedinca: Vaše ime i prezime, e-mail ili poštanska adresa, i sl. Pružatelj usluga ne prikuplja osobne podatke, osim kada ste vi to omogućili, odnosno kad se složite s time, npr.prilikom naručivanja proizvoda, sudjelovanjem u nekoj od Natural Living by Roso d.o.o.nagradnih igara, preuzimanjem e-knjige upisivanjem vaših podataka, kada se pridružite Natural Living by Roso klubu ili se prijavite na e-novosti.
Korištenje i širenje osobnih podataka
Trgovac će vaše osobne podatke koristiti isključivo za ispunjavanje vaših narudžba te u tehničke svrhe, poput administracije internet stranice, kako bi Vam pružile pristup određenim informacijama ili za opću komunikaciju s vama. Trgovac neće posredovati vaše osobne podatke trećim stranama.
Sloboda izbora
Vi kontrolirate informacije koje pružate o sebi. Ako ste se odlučili da nećete posredovati neke od informacija pružatelju usluga, onda nećete biti u mogućnosti pristupiti nekim mjestima ili značajkama internet stranice.
Molimo korisnike koji se žele odjaviti iz Natural Living by Roso kluba ili e-vijesti, a to nisu u mogućnosti sami učiniti klikom na odjavu, da nas kontaktiraju na e-mail prodaja@natural-living.hr Ako ste promijenili svoje osobne podatke (poštansku adresu, e-mail adresu, fizičku adresu, telefonski broj), molimo vas da nas obavijestite o promjenama na e-mail prodaja@natural-living.hr .
Automatsko bilježenje informacija (ne-osobne informacije)
Kad god pristupate internet stranici, općeniti, ne-osobni podaci (preglednik korisnika, broj posjeta, prosječno vrijeme posjeta na stranicama, posjećene stranice) bilježe se automatski (ne kao dio prijave). Ove informacije koristimo za mjerenje atraktivnosti naše internet stranice i poboljšanje sadržaja i upotrebljivosti. Vaši podaci nisu podložni daljnjem razmatranju i nisu otkriveni trećim stranama.
Kolačići
Kolačići su neprimjetni dokumenti koji se privremeno čuvaju na tvrdom disku i omogućuju da naša stranica prepozna Vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite na internet stranici. Pružatelj koristi kolačiće samo kako bi prikupio informacije koje se odnose na korištenje internet stranice. Naša stranica koristi podatke iz Google Analytics za remarketing oglašavanja. To znači, da na osnovi vašeg posjeta stranice možete vidjeti oglase na google oglašavačkoj mreži ili na drugim internet stranicama koje koriste tu vrstu oglašavanja. U tu svrhu se koriste kolačići kao što su Google Analytics kolačići ili neki drugi strani kolačići kao što su DoubleClick kolačići, pomoću kojih se optimiziraju prikazi oglasa na stranicama koje posjećujete te bilježe vaše posjete na tim stranicama. Također, na osnovi vaših interesa, koriste se podaci iz Google oglašavanja te podaci trećih stranica (one npr. bilježe starost, spol i interes) u kombinaciji s Google Analytics za bolje razumijevanje, analizu i optimizaciju oglašavanja i rada stranice.
Sigurnost
Trgovac ulaže sve svoje napore kako bi se osigurala sigurnost osobnih podataka. Vaši podaci su konstantno zaštićeni od gubitka, uništavanja, krivotvorenja, manipulacije i neovlaštenog pristupa ili neovlaštenog otkrivanja.
Maloljetne osobe
Maloljetnici ne bi smjeli davati nikakve osobne podatke na stranicama bez dopuštenja roditelja ili skrbnika. Natural Living by Roso nikad neće svjesno prikupljati osobne podatke od maloljetnih osoba, ili na bilo koji način podatke koristiti ili otkriti trećoj strani bez njihove dozvole.
Pravo na informacije
Ako imate bilo kakvih pitanja u vezi naše politike zaštite privatnosti ili kako postupamo s vašim osobnim podatcima, slobodno nam se obratite putem maila prodaja@natural-living.hr .
Biti ćete obaviješteni u skladu sa vašim zahtjevom – u pisanom obliku te u skladu s važećim zakonodavstvom – koji su podaci, ako ih ima, prikupljeni tijekom posjete internet stranice.
Objavljivanje promjena
Svaka promjena u našim pravilima o zaštiti osobnih podataka bit će objavljena na ovim internet stranicama.Korištenjem internet stranice korisnik prihvaća i suglasan je sa cijelim sadržajem ove politike privatnosti.
12. Mišljenje korisnika i ocjene proizvoda
Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji su dio funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.
1. Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac mišljenja, komentare i ocjene prije objave pregleda i odbaci ona koja su očite neistine, koja su uvredljiva, dovode ostale posjetitelje i korisnike u zabludu, opscena ili po mišljenju Trgovca ne nude nikakvu korist. Trgovac ne odgovara za informacije u komentarima i ocjenama te se odriče bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.
2. S objavom mišljenja, komentara ili ocjena korisnik ili posjetitelj dozvoljava Trgovcu upotrebu ili objavu cijelog ili djelomičnog djela u svim elektronskim ili drugim medijima bez vremenskog ili nekog drugog ograničenja, ako su isti u poslovnom interesu Trgovca. To uključuje i objavu na oglasima ili druge vrste komunikacija. Autor mišljenja, komentara ili ocjene garantira da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare i ocjene te da ih besplatno i vremenski neograničeno prepušta Trgovcu.
13. Odgovornost
Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da dobavljač ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućiti će mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni proizvod.
Iako dobavljač nastoji pružiti točne slike o prodajnim artiklima, sve snimljene fotografije su simboličke. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Trgovac od trenutka slanja pošiljke naručenih proizvoda dostavljaču, ne odgovara za oštećenja, uništenje, gubitak, manjak sadržaja u pošiljci i otvaranje pošiljke. U navedenim primjerima korisnik (kupac) se mora obratiti dostavljaču i započeti postupak reklamacije. Trgovac će zajedno s dostavljačem učiniti sve da se reklamacija riješi u najkraćem roku.
14. Pritužbe i sporovi
Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) nas može nazvati na broj telefona 021 678 891 ili se može obratiti na e-mail adresu prodaja@natural-living.hr .
1. Trgovac potvrđuje, u roku od pet radnih dana, da je primio pritužbu i javiti će kupcu koliko je potrebno za obradu iste te ga informirati o proceduri.
2. Trgovac je svjestan osnovne značajke potrošačkog spora, što se tiče sudskih sporova, te njegove asimetrije između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju spora. Trgovac traži najbolji način za rješavanje bilo kakvih nesuglasica mirnim putem.
3. Svi eventualni sporovi rješavaju se putem hrvatskog materijalnog i procesnog prava, na sudu u Splitu. Svi odnosi i prava koji nisu obuhvaćeni ovim općim uvjetima poslovanja uređeni su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o elektronskom tržišnom poslovanju i Zakonom o zaštiti potrošača.
4.
15.Alternativno rješavanje potrošačkih spora
U skladu sa zakonskim regulativama, Natural Living by Roso ne priznaje nikakvog alternativnog izvođača rješavanja potrošačkih sporova kao zakonitog za rješavanje potrošačkog spora, kojeg bi potrošač pokrenuo u skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (u nastavku ZlsRPS).
U slučaju da kupac/potrošač nije zadovoljan s rješenjem pritužbe, može u skladu sa ZlsRPS uložiti inicijativu za početak postupka alternativnog rješavanja konkretnog potrošačkog spora preko europske platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS) u skladu sa ZlsRPS Natural Living by Roso d.o.o.objavljuje i elektroničku poveznicu na europsko SRPS: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Kupac se može odlučiti i za podnošenje tužbe nadležnom sudu prema njegovom stalnom prebivalištu.
16. Promjene u općim uvjetima poslovanja
Trgovac će, u slučaju promjene Općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnosti podataka i drugih područja koja su vezana uz poslovanje internet trgovine te u slučaju dopune Općih uvjeta poslovanja obavijestiti korisnike i posjetitelje na stranici www.natural-living.hr . Sve promjene počinju vrijediti s istekom osmodnevnog roka od objave promjena ili dopuna. Ako je promjena nužna zbog usklađivanja s propisima i zakonima ona može postati važeća i u kraćem roku.
Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama mora u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. korisnik može otkazati registraciju tako da trgovcu pošalje pisanu izjavu o otkazivanju.
Opće uvjete poslovanja je usvojio direktorica tvrtke Natural Living by Roso d.o.o., Zrinka Roso , 15.05.2019.